Technická podpora

  • je primárně určena pro registrované uživatele našeho softwaru
  • informuje Vás jak správně aplikovat problematiku správy nemovitostí v našem softwaru
  • slouží ke zjištění příčin Vašich problémů
  • umožnuje analyzovat a opravit Vaše data
Technická podpora firmy IC Software zastřešuje tyto služby
Telefonní linka
Technickou podporu můžete kontaktovat každý pracovní den od 8:30 do 16:30 na telefonu 725708313. Tato služba je určena pouze zákazníkům, kteří mají řádně zakoupen nebo pronajmut náš software.
IC Software TV
Máte nějaký problém jak co udělat? Nevíte jak dál? V nápovědě je to popsáno nesrozumitelně nebo vůbec? Nevadí, firma IC Software pro Vás připravila seznam témat zpracovaných do názorných video ukázek, kde je názorně vše podrobně ukázáno. Takže stačí uvařit kávičku, zesílit zvuk, zbystřit pozornost a můžeme začít..
Znalostní databanka
Nechcete zbytečně platit za telefon? Je Vám příjemnější pracovat s webovým rozhraním? Pak je Znalostní databanka určena právě Vám! Umožní Vám zadávat Vaše problémy s užíváním našeho softwaru přes webové rozhraní. Obratem bude odpovězeno naším servisním pracovníkem. Navíc tato služba umožnuje opětovné vyhledávání problémů a to celý den i mimo pracovní dobu servisních techniků.
Protokol verzí
Zde najdete protokol změn, které byly provedeny od čísla Vaší zadané verze k vybranému číslu verze